jag finner inga ord

ja vad fan ska jag säga, igår begav vi oss mot fjällen, vi tolkade på led upp för skotrar till toppen på fjällen, det grävdes snö i flera timmar, jag tappade humöret, frös ihjäl, hatade allt och alla så jag sket i att sova i snökojan! tillsammans med 12 andra sov vi på en brandstation, där vi såg på film, käkade chips och drack cola istället för att umgås med snön, där kändes det lite bättre. det var verkligen storm på fjället, aldrig varit med om att det blåst så mycket.  nej fy helvete vilken onödig resa, så ovärt och kan vara den värsta jävla trams utflykten jag har varit på.

så kommer man hem, vi har inte ens en hall, jag ska få sova i vardagsrummet i ett antal dagar, inget internet på övervåningen vilket innebär att jag får sitta nere. tror ni jag gillar detta? nej jag är så jävla irriterad. så ikväll, när man är tröttare än någonsin ska man plocka ur mitt rum för det ska det å fixas.

ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh på allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0