är man dum eller bara annorlunda?

idag har det firats skolavslutningar, det är väl lite små mysigt ju? jag gillar när de händer lite saker, mys med måånga goa människor, socialt och spontant är ganska härligt va? jag har kört bil och det var hur länge sen som helst sist vilket innebär att det var hur roligt som helst idag!

precis kikat på bilder från studentresan och studenten. fan är det första ordet som klämmer sig fram i hjärnan! jag tycker inte ens att det ska bli spännande och se vart min framtid tar vägen. man har val till de mesta, men jaha. jag ska göra så jävla många val att ordet val kommer få mig vilja spy innan jag är 30. och hur många jävla val har man inte kvar efter 30 liksom? Man blir inte av med valen, och dom stora valen är värst.

jag har inte lust med någonting. jag har verkligen inte lust med någonting alls! låt mig bli 30 :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0