jag är en martyr, eller?

FÖR ER SOM OGILLAR DEN BITTRA SIDAN AV MIG, FINNS ETT RÖTT KRYSS HÖGST UPP I HÖGRA HÖRNET.

har en segdag. och känner mig upprörd på att det finns sätt som man ska vara på, för att inte vara ett elände. det är inte okej att tycka man har det jobbigt eller som folk säger, tycka synd om sig själv mer än en liten liten period, som en dag eller två. allt är inte som man vill eller har tänkt sig, det som man tror är så normalt är så annorlunda för så många andra utan att man vet om det. jag kanske må vara en negativ person, ja so what? negativa personer kanske inte är dom roligaste att vara med, I understand. men kan man bara få vara på sitt sätt och tycka på sitt sätt om sina egna problem. jag har mina bra stunder också!

glöm det, tänk inte på det, lägg energi på annat. det går, ett tag. allt kommer ikapp än senare. tro mig! jag vet

för att klargöra, jag tycker inte synd om mig själv. tycker bara det är okej att inte vara positiv all the fucking time.


Kommentarer
Postat av: erica

ingen martyr alls gullesnuttan!

man får vara bitter, hur bitter man vill! :*

2011-07-31 @ 15:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0