rabblar alla fula ord jag kan

m, hej.

jag gjorde en jävla skitträning och inte fan går det att hitta humöret när man tappat det. jag är så sur så det finns inte, jag har så ont i min kropp så det finns inte, jag är så trött så det finns inte. jag orkar inte med min vardag just nu. och helgen ser jag inte ens heller framemot. jag har bara jävla skitvardagar, skithelger. det är bara massa skit, jag tycker för mycket är roligt, gör mer än vad jag orkar och sen stupar man. idag är en sån dag!

vem fan bryr sig om att det är nå fel på alla stjärntecken och man får ett nytt? inte jag iallafall. brukar ni säga såhär; hej jag heter josephine och är våg, vad är du? stenbock. jaha nej då passar inte vi ihop, hejdå.

pfffffffffft!!

våga vägra räddningstjänst imorgon, så känner jag. fuck this suriga josephine, gå å lägg dig. OK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0