nu kan du få mig så lätt

hej, blev väckt för tidigt av två shit kids. börjar om fem minuter, erica skulle hämta mig? då undrar man ju vart fan hon har tagit vägen, jag får väl ta nästa buss då. fan erica!!

igår hade vi amerikansk fotboll på idrotten, mitt lag ägde lite dåra! somnade en timme innan träningen med mina kurder. tidningen var förbi och fota oss på träningen, och pratade med mig. kul att jag var så jävla snygg på bilden som han tog, hoppas den inte är med i tidningen, men på hemsidan finns den. mums på mig liksom!



fan vad söt du är josephine.


Kommentarer
Postat av: ANNA

den är med! :D och du är skiitsöt

2011-01-19 @ 14:33:23
URL: http://annaengblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0