jag känner en smula lycka

min dag, red inte med den segaste fisken i havet. utan tog mig en ridtur ensam, det var roligt faktiskt. de senaste veckorna har inte stallet varit en hitt, det har inte varit roligt för fem öre. men jag åker till stallet och gör det jag måste, jag har nog bara en vinter svacka, jag tycker inte det är jätte roligt att ha häst på vintern, denna vinter har varit värst. tycker fortfarande om dramboi och ska hålla ut tills vintern är över och hoppas på att glöden kommer tillbaka. 
 
G R E K L A N D är bokat också, 14 augusti far jag till rhodos med ett fint gäng. gått på bio har jag gjort idag också, var länge sen, såg filmen town tillsammans med anna&åsa, mysigt! nu måste jag verkligen sova, ska upp om 4,5 timmar. asssååå shiiiiiiiiiiiiiiit, inte okej.

godnatt


Kommentarer
Postat av: Elin

Det är bra mycke motigare, men sen när solen och våren kommer blir det lika underbart igen och man glömmer bort att det varit kallt och slitigt :)

2011-01-08 @ 20:44:47
URL: http://stallvran.blogg.se/
Postat av: Elin

Det är bra mycke motigare, men sen när solen och våren kommer blir det lika underbart igen och man glömmer bort att det varit kallt och slitigt :)

2011-01-08 @ 20:44:51
URL: http://stallvran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0