istället för att sova

sitter på min säng och funderar lite. jag kan inte bestämma mig för om jag tycket det är bra eller dåligt att tiden går så fort.. för två och ett halvt år sedan, gick jag ut nian, samma dag fick jag klartecken på att dramboi skulle bli min. tre år på gymnasiet väntade för mig och jag behövde inte alls fundera på vad jag skulle göra, gå i skolan, fixa stallet och träna fotboll. och så har det sett ut.

nästa vecka kliver jag in på sista terminen av min gymnasietid, vad ska hända efter studentdagen? vad vill jag göra eller vart vill jag ta vägen? om ett halvår bara så kan jag välja vad jag vill göra, men frågan är, vad vill jag göra? jag har absolut ingen aning.

jag vill kanske resa, jag vill kanske jobba, jag vill kanske ha dramboi kvar, jag vill kanske flytta till eget? vad vet jag.. tiden får visa vägen, men hinner jag verkligen med i tidens tempo? jag vet varken ut eller in, men jag vet att jag inte behöver bestämma mig för något än iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0