i huvudet finns bara problem

åååååh kände jag när jag vaknade imorse, jag var så trött och opepp på att åka till jobbet faktiskt. men timmarna gick fort, kändes skönt. har varit i stallet med kajsa också, vi tog oss en ridtur, jag på sune & kajsa på dramboi. bara för omväxlingens skull liksom. nu ligger jag på min nybäddade säng med världens finaste hund bredvid mig. det är mysigt!

annars så har jag kommit fram till att jag kommer ha rejäla problem med att få ihop min vardag alltså, mitt lag har bytt träningsdagar och det kommer bli ett helvete att få det att gå ihop så jag hinner med skola, dramboi och träning. skulle jag nu lyckas med att få ihop detta så kommer jag få stressiga vardagar. ni hör ju hur det låter? inte allt för kul, skulle vara skönt om det fanns några timmar till på dygnet!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0