i staden växer inga blommor

en stora syster försöker plugga, en lillebror kommer in och ska visa sin utstyrsel och vill att jag ska sminka honom med svart kajal, han ska alltså iväg på hagafesten. en morfar kommer in och ska vara social och prata boda språk som ändå ingen fattar, nästa bror kommer in, slår sig ner i min säng. sätter fart på hundarna, det är både dagis, hunddagis och gubbdagis på mitt rum just nu. andra brodern vill att vi ska se på tv tillsammans, jag tar min jävla dator och sätter mig i soffan och kikar på tv samtidigt som jag pluggar för att han ska bli nöjd. snäll syster jag är faktiskt, snällt barnbarn också för den delen!

nu ska jag fortsätta titta på tv, prata och plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0