jag är bara ett enkelt frågetecken

hej........
dö känner jag! min morgon började med att åka till stallet sju imorse!!! tog mig en frukost med marie&kalle, sen en riktigt mysig barbacka tur på min bästa bästa bästa bästa häst. det var lite magiskt idag alltså! jobbade, julbord lika med fullt med folk!
var helt slut när jag kom hem, deppade även ihop lite och kände mig inte alls så pigg. jag har så dåligt samvete så jag vet inte vart jag ska ta vägen och jag tror inte jag kan göra något åt det heller. jag har försökt så många gånger, det är svårt. är jag svår? eller har jag bara blivit sviken för många gånger för att det ska gå. jag vill iallafall skänka några tankar till min förälder.. sen är jag bara ett frågetecken som stampar på samma ställe.
men avslutade dagen med en kupolen runda med gosis evelina, så nu är jag klar! det känns riktigt bra, riktigt jävla bra faktiskt. nu ska jag lilla i sängen resten av kvälla.
enkelt enkelt enkelt enkelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0