råttattack

hejsan! kajsa och jag trottsade regnet och tog oss en ridtur, dock blev vi ju genomblöta. men det var lite mysigt ändå. eftersom vi listat ut att det bor ett djur i mitt skåp som har sönder mina saker, dvs en mus typ så tänkte jag att jag tar mig i kragen och städar ur skiten fast det är bedrövligt äckligt!

sagt och gjort, när jag står där på pallen och städar en av de små hyllorna ser jag att det rör sig, fram kryper en råttjävel. jag skriker i panik och hoppar av pallen och springer längre in i stallet, kajsa står livrädd utanför och skriker och ser att råttan hoppade på min axel. jag i min panik i stallet kom på att jag inte ville vara där inne själv och sprang ut på gården och skrek. råttan den försvann, men vart vet vi fan inte.

så jävla vidrigt! skåpet är utplockat och jag fick slänga två kassar med saker.. den där råttjäveln kommer inte få det lätt inte.

sen har jag tillbringat tid på kupolen med mamma, hittade lite smått och gott! nu ligger jag på sängen, dusch väntar sen ska det ses på film. tidig morgon imorgon igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0