mååååååååndag

idag har det varit full rulle på josephine lisa biggan adolfsson! jag körde lite hard work 6-15 sen for jag hem och insåg att jag var tvungen att åka till stallet på en gång för att hinna rid en sväng på den bruna fina idag. vi tog oss en mysig liten sväng i blåsten, ingen råtta gick till attack idag. pjuh!

tränat fotboll på kvällskvisten, det var jobbigt, var är kondisen? men eftersom vi är ett lag med en hel del mycket korkade människor så blev det ju rätt roligt ändå. nyligen käkat och nu väntar dusch! imorgon kör jag mitt sista pass för denna sommar, känns det skönt? OM det gör!




Kommentarer
Postat av: Elin

skööönt ;) kul att se dig häromdan!!

2011-08-08 @ 21:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0