vilket äventyr

startade trippen till skövde med en bussresa på ett antal timmar. väl framme så fick vi på bo tjäna ängar 2 skulle man kunna kalla det. vi hade övning i  2 timmar, det dög. satt på puben, drack öl och busade på kvällen.

imorse skulle det stigas upp tidigt, fy helvete säger jag bara på det! sen var det slarvarbete för oss från ca 10.30-15.00. B E D R Ö V L I G T tråkigt! jag och min irriterade vän i våra fula orangea dräkter satt på en stubbe, satt på en brunn, satt på en låda och slutligen låg vi och solade i 2,5 timme. tiden har aldrig gått så segt och jag har nog nästan aldrig haft tråkigare! jobbig och lång bussresa hem, skulle kunna säga att resan var bara jobbig och onödig, så jävla ovärt!!

väl hemma så är det förfest här, åtta små pojkar härjar och dunkar musik. det var en glad josephine som klev innanför dörren ska jag tala om för er, men efter ett big brother avsnitt känns det mycket bättre. ska bli skönt att få sova som ett as inatt.



våga vägra vara aktiv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0