ett hål

jag och erica kan fundera vi, asså vad sluta fundera och häng med. det går inte bara, jag hatar att inte veta och just nu vet jag bara hur mitt liv ser ut i en månad till, sen då? ica? skola? annat jobb? för mig som vill veta är detta inte alls någon rolig situation, jag verkligen hatar den mest av allt i hela världen, ungefär. vill jag ta studenten? näpp, vill jag nog inte.

jag vill ha den glada veckan, med min cpiga klass, roliga dagar och kvällar och inte minst studentdagen, men jaha dagen efter då? nej den dagen vill jag inte ha. varför kan man inte bara få göra som man vill och det går runt iallafall, vad roligt det mesta skulle vara. men vem fan har egentligen sagt att det ska vara roligt att leva hela hela tiden. fast, vem fan har sagt att det ska vara en jävla bergochdalbana?

facit i min hand skulle kännas bättre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0