rosa moln

godkväll, jag är på bra humör!
kort skoldag, men gaaanska seg. var en mohammed på samhällskunskapen som berättade om somalien på engelska, jag förstod ingenting och slumrade en och en annan gång, förlåt mohammed.. elak flicka jag är! sen hem och sola lite, och for sedan ner med hela familjen på kurs, två höll på å somna, en hostade hela tiden, två satt och skratta, inte en normal familj jag har faktiskt, men dom är ganska söta ibland! timmarna gick lite fortare än jag trodde faktiskt, sen har vi ätit och varit hos lollen nu på kvällen, är lite trötter jag, mår väldigt illa också!
blev ingen springning idag.. han inte faktiskt, dumt. men dock känner jag av att knät är lite trött också så är nog bra att vila idag, för imorse blev de då ingen idrott, t e o r i ungefär, super kul!

nej, over and out säger josephine nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0