lille skutt är ute på vägarna..

blev en mysig tur med dramboi, sen hämtade jag och kjellegubben lite spån så nu är dramboi redo för vintern! övningskörde en timme nu på kvällen, vad ska jag säga. jag blev förbannad på alla kärringstopp, slutade med att hampus fick hoppa in i bilen i farten, jag vägrade helt enkelt stanna å få ett sista kärringstopp! någongång lär jag väl lära mig köra bil hoppas jag.

imorgon ska jag vara på skolan klockan sju, fara till gävle. fy vad jag inte är sugen på det, kommer hem klockan sju imorgon kväll, känns inte jätte kul. men what to do? får stå ut helt enkelt. ska ha en mojsig helg har jag tänkt.

vackra hästen tyckte nog om mig när jag bjussa på lite äpplen medans kompisarna var på ridtur.
SÖT!



Kommentarer
Postat av: Jess

hahahahha hoppa in i farten...

2010-09-23 @ 22:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0