jobbigt humör

hej, bästa erica kom med lite gottis till mig för en stund sedan. nu har hon köpt min touch telefon som jag blivit trött på, hoppas hon kan hantera den bättre än jag! tog mig en ridtur på dramboi och sen fick hans man bli fin, provade tunna ur den också, så får se hur han ser ut imorgon när han fått ruffsa till den som han själv vill ha den.
är på jobbigt humör, lite seg, lite depp, lite trött på de mesta bara. känner inte för att gå till skolan imorgon, ska ut och springa lite senare, behövligt! erica funderar på hur man ska hantera telefonen, ojoj hon har något att göra ett tag framöver nu, får hjälpa henne lite med det jag kan :-)


en sovandes dramboi. gullig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0