jag behöver er

godkväll, idol börjar alldeles strax! ska ta mig ett glas oboy och njuta av programmet.
tog mig en ridtur på dramboi, han var en lortig häst idag, det gillas inte. sen kom jag på att jag skulle leta på min egen luftmadrass till helgen, tror ni inte den var borta? jag som lyckats låna två madrasser fick genast skaffa mig en tredje att låna. så nu har jag också en madrass! har duschat & ätit lite, kommer ingen vart med religionen, fan vad jobbigt det är. men som sagt, nu glömmer jag de och fokuserar på idol.


Kommentarer
Postat av: Elin

brun du va! kan hjälpa dig med religionen jag älskar religion. :)

2010-09-28 @ 21:59:54
URL: http://stallvran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0