idas önskan, min lag

just nu bloggar jag på idas order, det är lika bra att lyssna på den tjejen när hon vill något, annars vet man inte hur det går!

fullt ös idag, som vanligt. han klämma in att sova en timme efter skolan innan jag skulle hämta lisa för att sedan gör lite snabba ärenden på kupolen för att sedan skynda vidare hem, eller nej inte hem utan till lennströms, för att åka på träning. har gosat framför tvn hela kvällen, och nu har jag äntligen duschat. behövligt!

mössprovning imorgon, jises vi har inte ens hunnit börjat trean innan vi ska prova ut studentmössor, men det blir nog ganska roligt. nu ska jag ta mig ett glas oboy å sedan göra klart för sängen!

PUSS

Kommentarer
Postat av: ida

hihihihih! :-))))

2010-09-01 @ 22:19:49
URL: http://gezelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0