hejsan alla grottisar

har nu gjort kväll efter en fullspäckad dag, som vanligt. gick i skolan till halv två, sen hem å tog hand om vovvisarna lite, sen vidare för att få en telefon och för att sedan åka och låsa upp den någonstans. chansade och gick in på kupolen i ridkläder, jag var nog varken vacker eller luktade speciellt gott. och inte gick det att låsa upp den där heller, så vidare till stan där det gick lite bättre!

sen dirket till stallet, skynda mig att rida en vända och pussa på killen, hem och ut med vovvisarna och med en rejäl huvudvärk så åkte jag ner på träning, säger bara en sak, träna <3
nu har jag duschat och sett på idol, tänkte försöka komma i säng i tid idag, slutar kvart i tolv imorgon, hur great är inte de?!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0