härligt med söndag igen

klockan har passerat elva, jag känner mig lite seg och borde göra något åt saken. kan berätta kort om kvällen igår, fullproppad, varm och jobbig bussresa till falun. hoff var bra, sen blev det ganska segt. vi satt på en pizzeria sen bestämde jag&kajsa oss för att åka med erica mot borlänge igen, sen blev det säter och det gamla&det nya mentalsjukhuset. det gamla vågade vi inte ens gå in i såklart, så vi strosa runt de nya. vi fick kontakt med två som satt inne där iallafall. kom hem tidigt, skönt så gick och la mig och somnade ganska på en gång.

idag ser planerna ut så att jag ska ut och rida någongång när jag känner att jag orkar sen ska jag även ut och springa idag, måste göra det! men nu ska jag fräscha upp mig lite först.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0