gillar att träna

SUPER SKÖNT!
chill skoldag måste jag säga, lite svenska och lite idrott. sov jätte länge imorse, och tio minuter innan jag behövde fara hemmifrån satte jag på mig kläderna, såg ut som ett riktigt troll men skönt. sen var jag med louise en stund, det behövdes. var länge sen nu faktiskt! skönt att jag han klämma in henne i mitt fullproppade schema. därför han jag inte springa innan dressyrträning, utan fick bråttom ner till stallet för att träna. gick mycket bättre än sist, min häst är så go. vad skulle jag göra utan den varelsen egentligen? direkt jag kom hem från stallet bytte jag om fort och tog mig en vända, den vändan jag brukar springa tog tio minuter kortare idag, känns som att jag måste öka ut vändan! skön känsla efter man sprungit iallafall!

nu ska jag titta lite på idol som börjar idag, alltid lika underhållande ju. sen ska jag ner till louise en kortis efter jag tagit mig in i duschen. nej, idol nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0