en månaaad

om exakt en månad fyller jag 18 år faktiskt, dock känns det fortfarande ganska långt bort. men äh, den dagen kommer den också! jag är sugen på bruna linser, jag tänker skaffa mig bruna linser, får ta en tripp till falun och köpa helt enkelt. träning på kvällen, fotboll är fortfarande sjukt jävla galet roligt!

imorgon så börjar jag tjugo över tio, och slutar tjugo över ett, det känns riktigt bra! sen ska jag springa en vända innan jag ska ner till stallet för att träna dressyr med dramboi. känns som att imorgon kommer bli en ganska skön och bra dag. undra om man ska lägga sig ganska snart, sova är behövligt!


två år gammal bild på mig och erica.. där hade jag inte mycket hår elle.
söta va?

Kommentarer
Postat av: erica

hahaha! snygga ;)

2010-09-06 @ 22:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0