blir inte alltid som man tror

känner att jag har en liten downday. jag är trött och har ont i huvudet, jag pluggar mer än aldrig förr just nu och det känns som att jag inte kommer någon jävla stans med denna skit religion. det är svåra frågor som ska besvaras, det är typ omöjligt. om jag inte blir klar alldeles för sent ska jag försöka ta mig ner och rida, men idag får plugget gå före. sällan det gör det faktiskt, men idag måste de få bli så! verkar inte hinnas någon springtur heller, är idol ikväll men en solning måste jag hinna med, det behöver jag. det behöver jag jätte mycket faktiskt..

jag skäms, jag känner mig elak, jag ångrar.
fast de egentligen inte är mitt problem eller något jag gjort.
önskar dock att allt bara var ogjort, tagit skada på så många.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0