vi ger mig rysningar

hej!
kom precis innanför dörren, har spenderat kvällen hemma hos coachen med alla dalkurd brudar. jag får rysningar varje gång jag tänker på oss. hur vi var ett sånt bra lag på alla sätt, vi splittrades och det var nog rätt så hemskt hos alla brudar. skoj snackade lite om att vi borde dra ihop det igen, och då kom tanken på att vi kunde göra det i dalkurd, skulle varit rätt så coolt tyckte vi. efter massa om och men, så satt vi där ikväll, inte som gamla bullis laget som gick i splitter utan som ett ny startat damlag i dalkurd. det är vi igen och tanken gör mig så himla glad, ni gör mig så himla glad! detta är precis vad jag behöver, snart är min rehab klar och jag är fit for fight igen!


Kommentarer
Postat av: ida

ren jävla kärlek

2010-10-13 @ 09:21:44
URL: http://idagezelius.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0