passa på att göra viktiga saker

tjenis, vaknade med väääärldens huvudvärk, får ofta höra att man inte kan ha ont i ett tomrum, men joda det kan man tydligen. känns bättre nu med lite ipren och sånt tjaffs. nu har jag tänkt att sätta igång med pluggandet, skulle vara riktigt skönt att få klar religionen nu och skicka in den. sen har jag en hemtenta till måndag i filosofi också, lika bra att börja med den också så slipper man kanske sitta med den hela söndagen. tänkte även röja upp lite på mitt jätte stökiga rum, ta mig en ridtur i inte det allt för fina vädret, och en springtur vore kalas om jag orkade med också!

tror det är dags för josephine att sätta igång.

grannen,jag,hampus&kajsa midsommar 06.
sött va? ;-)


Kommentarer
Postat av: kajsa

vädligt!!:)

2010-10-07 @ 19:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0