lycka

tjenare, jag är helt färdig nu alltså.
började dagen med att kliva upp fem, jobba från 6-12 sen han jag hem en stund sen har jag varit i stallet till nu. har pysslat lite, mockat med en kattunge snuttandes på mitt öra, söti! friserat och myst med dramboi, sen transport tränade vi lite, åkte en vända helt utan problem, tog de sakta men säkert och det gick jätte bra! det känns verkligen hur bra som helst, jag var så nervös innan och under åkturen så vilken lättnad nu alltså, nu får vi fortsätta träna så ska de nog bli bra de där snart. sköööööönt!!!!

det blir en lugn söndag för mig, upp och släppa ut hästar imorgonbitti, sen ska jag försöka plugga lite och sen kör vi en dressyrträning på kvällen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad kul! duktig dramboi :D

2010-10-16 @ 19:02:28
URL: http://johannasod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0