inte som jag trodde de skulle kännas

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! längsta hejet i denna blogg
nu är de såhär att jag gjorde ett snabbt ärende på banken, köpte den där jävla höstjackan fast jag behöver en vinterjacka, åt mat med kajsa hos mamsen, tog mig en ridtur med ida, inte bara med ida utan kajsa var också med, det var treligt trots att jag red på ett damp idag. kom hem senare än tänkt och frös mer än tänkt så blev ingen springning, tog mig en lång dusch på 15 minuter. lång för att vara mig! och nu myser jag framför idol! jobb tidigt imorgon, alltid lika roligt, men jag känner mig ganska pepp på allt ändå just nu! känns bra bra bra!

ska idola vidare! hejsi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0