iiiingen söndags ångest här inte!

jag har ingen söndags ångest. woo oo oa!

jag har ridit en sväng med kajsa idag, jag har transport tränat en sväng med kjell idag, och det gick hur bra som helst! dramboi sköter sig verkligen, ingen panik alls. det gör mig så himla glad just nu. så vi sattsar på att bli med i helgen alltså fan, är riktigt sugen. jag och dramboi behöver komma ut och ha lite skoj nu! får hoppas transportträningen går lika bra i veckan, så ska vi nog komma iväg.

har precis duschat, sitter här och snorar fortfarande pga höt jag packade för sex timmar sedan, jävla hö. klockan är tio, egentligen elva typ, jag är jätte trött och dröjer nog inte länge innan jag somnar! skönt.


du&jag, det är så de ska va


Kommentarer
Postat av: erica

söta ni är :)

2010-10-31 @ 22:58:23
URL: http://ericaalsterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0