gruvarn

hejsan allihopa, jag undrar hur ni har de? det kanske låter bra.
har tillbringat dagen i skolan, flummade mig igenom den. hur skönt är de inte att bara flumma järnet? bara skratta, skratta, skratta å skratta ännu mer. sen tog jag med mig sotarn erica och tog en vända på kupolen, letade efter vinterjacka. slutade med att jag la undan en höstjacka, skit.

har tillbringat resten av dagen hemma hos stödis, ganska dumt för får sitta och plugga nu istället, men äää det är de värt, får se om jag känner lika imorgon bitti när jag är tröttare än tröttast, men ledig på fredag ju, skööönt!

sen har jag en helg med tidiga mornar jag iinte ser framemot, men what to do? ska försöka gilla läget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0