du kan lita på mig

jag är slö, jag vet. men det kan vara så ibland! jag vill just nu till kupolen, varför vill jag det egentligen? var ju där två gånger igår faktiskt. men det lutar åt kroken imorgon och att göra ett besök på kupolen skulle vara behövligt och då josephine, då snålar du inte!

jag har precis duschat, är insmörjd och mojsar i myskläder. det är idol på tvn ikväll och jobb väntar imorgon bitti så de verkar inte bli annat än en lugn kväll för mig. tråkigt va, jag är riktigt partaj sugen precis just nu! men börjar man klockan sex är de inte ens någon idé att överväga att gå ut idag ens.

mitt knä har känningar, jag gillar inte. förhoppningsvis har jag bara överansträngt det, inga träningar i helgen = vila till på måndag. det går nog över!

jag ringer kajsa och se om hon vill gå på kupolen nu, hon kommer göra mig besviken och inte vilja.. :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0