att en liten sak kan vara så jobbig

nej fan det är ingen liten sak!

som ni kanske vet så dricker jag mycket oboy, jag tycker det är mums! nästan jääämt när jag ska hämta mjölken i kylen så är det bara en liten ynka helt onödig jävla skvätt kvar i möjlk kartongen, vilket innebär att då måste jag ta fram ännu en till mjölk. efter jag då har gjort min oboy måste jag också vika ihop den tomma onödigt skvätt kartongen och slänga den och sen gå tillbaka med den nyöppnade till kylen igen. hur jobbigt lät inte det? det gör mig alldeles matt faktiskt, man lämnar inte en liten onödig skvätt kvar och ställer den i kylen igen. jag måste göra klart detta för min familj känner jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0