tråkiga höstlov

jesus vad jag ångrar att jag tog på mig jobb, under lovet. att börja sex på morgonen gör kvällarna innan så himla tråkiga. då kan man tänka, skit i att sitta hemma, gör något kul och va lite trött på jobbet. funkar inte att vara trött på jobbet, det ska skyndas, det ska gå fort, man ska vara trevlig.

jag har iallafall spenderat några timmar på jobbet idag, har transporttränat med dramboi, gud vad det går bra. jag känner en smula glädje i min sega kväll. tog mig en ridtur i mörket på myshästen också. nyligen hemkommen från möte med 96brudarna. blir en lugn kväll, såklart. jobb imorgon! jag vill bara ha en sovmorgon, skönt att jag får en på lördag. nnnnnej fan de fick jag inte alls de, utsläpp. jag känner mig så pepp..

nej nog med deppande, jag vill bara ha sommar och fotboll, fan vad jag vill springa efter bolljäveln tillsammans med mitt fina lag på en grön vacker plätt på sportfältet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0