skaka rumpa

josephine&rasmus adolfsson var riktigt uttråkade igår kväll! så vi beslutade oss för att vara sociala med hampus&fredrik adolfsson&fellenius. vi satt och småtuggade lite så som syskon gör. söta mina bröder!

idag vaknade jag först av att jag drömde en mardröm, drömen var en blandning av en wallander film jag&kajsa såg härom dagen och the grudge 3 som jag&lisa kikade på i helgen. slutade iallafall med att jag slog en blek flicka med svart hår till döds med en golfklubba. fy!

nästa gång jag vaknade var damsugaren på, vem fan damsuger innan hon åker till jobbet? Jo, mina kära mamma. lite små korkad. klev ur sängen tio, chillade hela fm sen åkte jag ner till stallet och fixade där. suger med regn och nu har jag tränat fys på kvällen med älskade dalkurd. fint de! ska slänga mig i duschen och vänta på min sallad. jobb imorgonbitti, skojsigt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0