roligaste veckan

hejsan hoppsan fallerallera.
kaos på jobbet, personal överallt, varor överallt, byggarbetare överallt! är helt slut efter denna dag! + att jag har en hejdundrans mensvärk som följt med heela dagen. kajsa plockade upp mig efter jobbet iallafall, vi tog oss en fika på stan, gick till klipperian och gjorde något åt vårat hår. toppat bara, gillar inte att klippa mig. blir så himla rakt och fult efteråt, men skönt att få bort de slitna iallafall!

vi satt på en johan falk film och beställde hem en fet kebabpizza med pommes på, gött! kajsa har traskat hem och jag sitter här på mitt rum med ozzy som sällskap. känner mig för trött för att duscha, men borde väl ta mig i kragen å gå ner till duschen.. blir en skön hemmakväll iallafall. orkar inte göra mer + att mensvärken tar kål på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0