jag är så jävla trött

HEJ!

vilken dag.. jag har varit markör med klassen ute i bysjön för en tågolycka. vi såg förjävliga ut och vi frös ihjäl, men annars var de väl kul? eller? sen stressade jag vidare till stallet. tog mig en barbacka tur på dramboi som lekte hingst idag, han var helt knäpp och lite lagomt rolig. sen for jag ganska direkt på fotbollsträning med 96brudarna och nu har jag varit hemma cirka en halvtimme. jag är helt slut! helt fucking galet slut.

imorgon väntar nationellt prov i svenska också, ååh vad jobbigt! så ska väl inom kort lägga mig i sängen och läsa häftet som bör läsas. jag känner mig så opepp och är jätte jätte jätte trött!


fan vad jag är fin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0