hur kunde jag vara så dum?

hej hej hej.
världens längsta dag har varit idag och inte fan är den slut än heller. jag har varit i stockholm på sacomässan, själva mässan sög rejält och jag funderade många gånger under de timmar vi var där va fan jag gjorde där? jag kunde varit hemma och gjort lite nytta istället för att trängas med miljoner ungdomar, stå i en sketen mat kö i 40 minuter. men bussresan dit klockan sju imorse  var rolig och lika så bussresan hem. mycket skratt skulle jag vilja påstå.

nu har jag varit hemma en timme och om en timme ska jag dra på fotbollsträning, bör inte med mitt knä men jag vill försöka iallafall. känner mig lite bättre idag än igår iallafall. imorgon är man ledig och jag uppskattar det verkligen, en dag i bysjön hade jag absolut inte orkat för fem öre!



Kommentarer
Postat av: frida

du är så fin josse :)

2010-11-18 @ 21:56:33
URL: http://fridamider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0