fått en flaska i huvudet

jag är glad, vilken vändning!

jag var mega trött imorse, det var riktigt jobbigt att ta sig upp i mörkret och veta att det är långt att gå till bussen och att sen behöva åka på majsbussen är det värsta jag vet, jag blir tokig på den där bussen. sen veta att man börjar med idrott fast man inte känner någon ork alls. men det var roligt på idrotten, vi spelade innebandy och det är ju en rolig sport! vi pratade oss igenom samhällskunskapen och nej jag vill inte bli vuxen och gammal, det vill jag faktiskt inte!

att veta att jag skulle behöva få ta bussen hem, gå långt från busshållsplatsen och sen gå till stallet gjorde att min dag kändes as jobbig, men har man världens bästa markus i klassen som är så söt och kör hem en så kunde man ju faktiskt inte bli gladare, och nu känns det till och med bra att gå till stallet i solen, en promenad är alltid behövligt! så ja, josephine är glad, alla gillar en glad josephine!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0