en bra dag såhär långt

kom i tid till skolan idag, väldigt mycket i tid och gjorde klart svenska grejen och lämnade in, den ska egentligen inte vara inne förän torsdag. vad duktig du är josephine! sen var jag riktigt aktiv på idrotten, vad duktig du är josephine. sen har jag solat bra länge, vad duktig du är josephine, jag har tagit mig till stallet på mopeden trots vädret, vad duktig du är josephine. okej jag ger mig. men iallafall så nu ska jag plugga vidare, måste bara få säga det, vad duktig du är josephine!!!!! sen ska jag träna fotboll, det är också duktigt och super roligt!

nu ska jag sluta vara så duktig på att blogga och se till att vara duktig på annat också!

förresten, grattis till louise som fixat körkortet! vad duktig du är louise!!!!

Kommentarer
Postat av: lisa

vad duktig du är josephine!!!!!!!!!

2010-11-09 @ 18:20:33
URL: http://lisaaaaas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0