dressyrtävling

Hejsan!
har tillbringat hela dagen med dramboi idag. gick upp halv sju och åkte till stallet halv åtta för att släppa ut hästarna och börja fixa inför tävlingen. det var nämligen min och drambois första dressyrtävling. den gick bra, jag är jätte nöjd trots att jag slarvade lite. men det slutade på en fjärdeplats och dramboi har skött sig precis hela dagen så jag är mycket nöjd. det var riktigt roligt.

har nyligen kommit hem, ska slänga mig i duschen har jag tänkt, verkar bli en hemmakväll ikväll som vanligt.. mamma har åkt till gävle så, nej fan detta kommer suga stjärt. får leta på en bra film jag kan kika på! somnar väl tidigt iallafall.

puss

Kommentarer
Postat av: Elin

vill du med mig hem till oskar? lite fest, sen krogen. kom igen? :)

2010-11-06 @ 17:15:37
URL: http://stallvran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0