årstiden vinter

vintern är här, just nu iallafall. hur länge snön ligger kvar får man väl kanske se. segaste skoldagen som börjde med en tröttsam kemi lektion sen blev de världens längsta hål. jag och frida tog oss till kupolen, liksom nu när snön är här så kanske det är dags för en vinterjacka iallafall? och faktiskt så lyckades jag hitta en vit, jag vet en vit.. men den var fin och jag ska få en svart också av moster så kan variera lite, för den vita lär inte vara vit länge om jag känner mig själv rätt!

ska do the plugg och invänta fysträning ikväll, fan vad kul.
förresten var fotbollsträningen igår skit rolig, blev inge ute pga snön så körde lite fys och sen inomhus, super kul som jag får säga det själv. innan jag pluggar funderar jag på att gå ut och busa med hundarna som är tokiga i all snö som ligger på gården, sötisar!

hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0