älskade solarium

har precis legat i solariumet ett bra tag, var också ett bra tag sen jag låg där så det var riktigt skönt. är någon nyans brunare nu också, hur bra som helst ju.

jag var världens mest otaggade person på att jobba just imorse, jag var trött, kallt ute, mörkt ute och jag vill bara mer än allt annat just då lyfta luren och sjukanmäla mig så jag kunde ligga i sängen hela förmiddagen. icke då! tog mig upp och iväg. och blev en rolig dag på jobbet, så timmarna gick undan.
jag har varit hos hästen också, tävling imorgon, är inte så nervös, inte så taggad heller. ska bli drygt att plocka fram grejorna ikväll. känner nog såhär för att jag är riktigt trött! blir nog roligt imorgon ska jag se ;-)

Idol om en halvtimma och soffan ska intas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0