13/11

jag var inte sådär jätte seriös i inlägget jag skrev halv sex imorse, skulle jag en ledig lördag morgon ställa klockan för att jag tycker det är mysigt att sitta upp så tidigt på morgonen? och det skulle absolut inte falla mig in att städa då. egentligen var de så att jag skulle till jobbet, därav anledningen till att jag var uppe med tuppen.

hade en dålig dag på jobbet, irriterad och ville bara hem, när det brukar kännas så går inte timmarna fort, men det gjorde dom idag. sköööööööönt! for ganska direkt iväg och kikade på badminton med anna och nu har jag nyligen kommit hem från stallet. vad som väntar ikväll det vet jag inte, jag vet att mamma&moster inte kommer göra mig sällskap hemma iallafall och att det är en tidig morgon som väntar mig imorgon också. låter som att en lugn lördag vore en bra idé!


knåll&tått + bill&bull


Kommentarer
Postat av: kajsa

knåll&tott?

2010-11-13 @ 19:19:12
Postat av: j kungen

jaaaaaaa knåll&tått, du och jag!

2010-11-13 @ 19:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0