yeey

gick som sagt upp tidigt imorse och släppte ut hästarna, sen åkte jag hem och sov vidare. man skulle kunna kalla det skönt. Åkte till stallet och fixa, snälla therese bjöd på paj, kan inte bli bättre. så mycket paj vi ätit under våren har vi nog aldrig ens ätit under en sommar förut, känns som att denna sommar kommer bestå av paj hos marie, gilla. sen red jag och min kära vän kajsa till banan och tränade för eva-maria. Kunde gått bättre, jag tjura ihop lite men har inte ridit riktigt på två månader så tror jag att han ska gå som en klocka. funkar inte så, men blev bättre på slutat iallafall. gissa om jag var trött sen, i armar,mage&ben. mycket att rida, den där dramboi som är världens gulligaste. for till louise på kvällen hjälpte henne lite. nu sitter jag här, med gott under läppen och en mycket gott glas cola. greeejt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0