sopmåndag

fan vilken dålig start på veckan, skulle ta mig lite sovmorgon. fick jag någon? nej, åtta kommer mamma in och gnäller om cykelnyckeln som är borta. Öppnar fönstret och går, då början grannjäveln såga träd med en jävla motorsåg. gick det bra att sova? sen blev det tyst, då kommer rasmus och knackar på dörren, öppnar å stänger.nå jävla problem, hampus skriksjunger i wanna stand with you on a mountain, hur illa lät inte det. rasmus kommer in igen och gnäller över att hans hårfön är på mitt rum och ska leta på den, han som lagt den där. idiot, hampus kommer och frågar när jag börjar, det ska väl fan dom skita i, jag går upp när jag känner för det. fick utbrott och han också, lämnar dörren öppen efter sig och då kommer tre monster, så jävla dålig fittmorgon. huvudvärk har jag också, och så jävla inte sugen på skola. leonora somnar in idag, kan denna dag bli bra? kan bli lite skönt med massage sen iallafall!! nu ska jag ta mig till fittskolans jävla äckelohora. hejdå

Kommentarer
Postat av: ida

haha, underbart! ;-)

2010-05-03 @ 15:15:13
URL: http://gezelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0