prehospitalt akut omhändertagande

hallå!
idag blev det en kort dag i skolan, en idrottslektion sen vare slut! hur skönt var inte det? aaaas skönt. så fick lite plugg gjort idag, klar med engelskan. sen satt jag i solen någon timme innan jag drog ner till stallet å hjälpte kajsa att fixa till sune, vidare till lollo för att fixa roffe&zamina. snabbt hem och byta om till träningskläder. vi körde slut på tjejerna, fan vad jag gillar att träna ett lag. det är mega roligt! nu är jag på bra humör och slog yttligare rekord i nickningen idag, 32! snart klarar jag hundra, visst då. nu måste jag köra igång med mera plugg, prov imorgon som jag inte kollat på, dags att sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0