luktar bränt

efter lite om och men så får de bli att sulla lite bokstäver här, har inte så mycket för mig just nu. men i helgen har jag haft fullt upp! sov hos louise fredag till lördag, lördagmorgon var den värsta morgonen på länge. halv sju hade jag bestämt att då skulle jag kliva upp, men louise hade planerat annat. klockan fem, fucking fem kom louise in och väckte mig, det var ett jävla tjat och tre kattungar under täcket, jobbiga jävlar. tror ni det gick att somna om? knappast.. låg kvar och tryckte i sängen trots alla störande. strax efter sju kom helenis och hämta oss med gillis å vi for till insjön. där hoppades det för fullt. gick bra för louise tycker jag och rommehed laget vann. vädret börjat piss och blev skit, varmt! jag dog och brände mig i nyllet. men man ska inte klaga på solen!

på eftermiddagen åkte jag till finisen och red en sväng, det gillas alltid. blev en hemma kväll, som vanligt. var lagomt trött. duschade kingis&ozzy så två rena hundar av tre! bra jobbat, sen såg jag på film i soffan å sov.  

söndagmorgon, utsläpp! var lagomt trött och väl i stallet bestämde jag mig för att åka med kajsa&elin till insjön idag igen. vädret sög å det var väl inge vidare roligt må jag säga, hade varit betydligt skönare att vara hemma eller i stallet å pyssla lite. grabben fick stå idag, helt slut. louise kom hit och muppa senare. nu sitter jag här som en säck potatis bara. har söndagsångest trots att jag är ledig imorgon. ska på återbesök i stockholm å träffa mr doktor som gjorde operationen. hoppas han tycker det ser ut som det ska! tänkte gå upp i tid och fixa stallet innan. johanna vill nog plugga lite matte till nationella på tisdag antar jag. nationella i matte som jag kommer faila stenhårt på. jag borde börjat plugga för länge sen, har jag gjort det jag borde? nej. kommer jag göra? antagligen inte. det finns fan ingen ork till det, tyvär. förresten droppar det från taket i badrummet, hoppas det ska göras om, och att hela badrummet görs om isåfall. alltid roligt med nytt. men det är ju inte gratis heller.

känns som att jag har mycket att säga, känns som att jag har mycket att göra, känns som att jag har lagt ner alldeles för mycket tid på att sakna, känns som att mycket bara är jobbigt nu. skulle kunna skriva några hundra meningar till men nej, det får bli punkt här .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0