kukväder

jag har sämsta morgonen, vaknade tidigt och insåg att de regnade, ganska mycket också! men hade jag något annat val än att kliva upp å åka till stallet, moppeden börja hacka när jag kommit ner från första backen, trodde jag hade bensinstopp. stanna och kände i mina fickor, inte fan hade jag pengar med mig. jag vände, tror ni mopeden gick å starta? Nepp. började rullad en uppför backen, tills jag fick damp och provade igen. gick igång, for hem å hämta pengar, tanka. var genomblöt innan jag ens hade kommit till stallet.  efter tjat åkte jag med till brk för att se på en ponny, han vi se ponnyn? nej så jävla ovärt å man blev blöt igen. legat i sängen sen jag kom hem, och nu måste jag ner till stallet igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0