krasch bom

bajs säger jag, denna vecka är sämst än så länge. en horig måndag och en horig tisdag, kände mig dålig inatt blev hemma idag, datorn gick inte starta så har precis skrivit om en grej till en redovisning, mitt humör var iiiiinte roligt imorse. blev piggare efter alla utbrott och tog mig till hästen som får mig lugn, tog mig en liten baris tur med saris. datorn är hos ett snille nu, får se när jag får den igen, kul. Klippte mig efter stallet, så skönt att få bort de slitna, syns inte att jag klippt mig men känns. Frisören tyckte jag hade fint hår och det var sällan med såg sånt här hår sa hon. Gjorde mig lite gladare. Kom hem och lagade makaroner å korv, gick åt pipan. Korvarna var verkligen svarta, för att jag inte vet hur man sänker värmen på plattfan, och makaronerna var geggiga. Sovit några timmar på kvällen och nu pluggar jag. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0