k l a n t i g t

Hejsan, var i skolan idag. chill som fan! for hem och städa lite på rummet å i garderoben, blev sugen på att sola så gjorde de. 15.49 - 16.22 fick jag till 23 minuter och tyckte det var alldeles lagomt för att slippa bli bränd. Ops, blev visst 33 minuter. jag är så jävla bränd nu att jag inte ens vill till skolan imon, tur att kroppen går att täcka, men inte nyllet. Jaja, får ha på after sun å hoppas på de bästa. Fryser fast jag är varm. For till falun på match, otur förlorade vi men var en jämn match. Nu tänkte jag smörja in mig å göra mig klar för sängen!

bjussar på bilder.

mys..


Kommentarer
Postat av: ida

att du alltid ska lyckas...

2010-05-25 @ 19:28:59
URL: http://gezelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0